CEO Vijesti

Pekar, kladioničar, apotekar

Oct 28, 2013 | Vijesti

  • Facebook
Nezaposlenost je pojava koja nagriza BH društvo. Armija nezaposlenih, uzrokuje lošu socio-ekonomsku situaciju. Državna uprava i javna preduzeća, još uvijek su vodeći na listi poželjnih poslodavaca. Privredni subjekti posluju u veoma teškim uslovima. U vrijeme kada sve više ljudi ostaje bez posla, osnivanje vlastitog biznisa predstavlja mogući izlazak iz krize. Za krizna vremena evidentan je porast određenog broja biznisa, čiji rast određuju socijalni, kulturološki, ali i ekonomski faktori.

A, onda su se pojavili…

U okruženju sa velikim brojem nezaposlenih, dobitak na lutriji predstavlja ostvarenje snova i rješenje za sve probleme. Organizatori igara na sreću, upravo koriste

  • Facebook
trenutak slabosti, potpomognut trenutnim uslovima i pojačanim adrenalinom, za razvoj svog tržišta. Zbog toga na svakom „ćošku“ imamo pravu koloniju novootvorenih salona u kojima možete igrati na sreću. Igre na sreću, preplavile su naše tržište, i  za neke su jedini izlaz iz finansijske krize. Iako svjesni da je mogućnost dobitka jako mala ili skoro nemoguća, svakim danom javlja se nova nada.

 

  • Facebook
S druge strane, objekti brze hrane su u indirektnoj vezi sa ekonomskom situacijom. Svakodnevna borba za zaradom, dovodi do činjenice, da se sve manje hranimo kod kuće, a sve više vani. Iako smo svi svjesni da brza hrana nije najzdravija, često to ignorišemo. Zašto? Jer nam je lijepo i ukusno, a neodoljivi mirisi iz tih restorana nas jednostavno privlače. Uz to, sve je na „dohvat ruke“. Dovoljno je da vas neko pita: „Jeste li gladni?“ ili da ugledate sliku hamburgera, pice ili ćevapa, pa da odmah ogladnite.

 

Treći segment rastućih biznisa u doba krize, je prodaja lijekova, dodataka prehrani, vitamina itd.

  • Facebook
Stalna upozorenja i široka ponuda proizvoda za očuvanje zdravlja, stvaraju stah kod ljudi da se baš njima ne desi nešto, što su kupovinom nekog preparata mogli izbjeći. Pri tome, u potpunosti zaboravljaju da im je preventiva u vidu zdrave prehrane, šetnje u prirodi, ili druženja sa dragim ljudima, veoma blizu. Ljudi mnogo više znaju čega se boje, nego šta žele postići i šta vole u svom životu. A strah od bolesti je jedan od najviše izraženih strahova. I tako sve u krug.

Sve je u oku posmatrača

Razvojem tržišta i tehnologija, te promjenom životnih navika, potrošačima su nametnute mnoge nove potrebe. Svi, koji nam nameću te trendove, samo prate stanje tržišta i ciljnih grupa, te koriste svoju šansu. Na nama je da odlučimo šta nam koristi, a šta ne i u skladu sa tim postupimo.

NAPOMENA: Tekst je vlasništvo autora i Centra za edukaciju i obrazovanje. Nije dozvoljena distribucija i korištenje ovog teksta, ili njegovih dijelova, bez dozvole autora i uz obavezno navođenje izvora.

Share This