Zašto upravljati vremenom?
Bez obzira na količinu posla u jednom danu, vrijeme se ne može “rastegnuti”. To je resurs koji se ne može kupiti, pozajmiti ili skladištiti. Jedino što možemo je dobro ga rasporediti, kako bi se postiglo više u kraćem vremenskom roku.
Upravljanje vrmenom je potrebno:
¢ … da bi bolje organizovali prioritete i obaveze
¢ … da bi imali bolji pregled aktivnosti
¢ … da bi se uspješno nosili sa stresom
¢ … da bi imali više vremena za porodicu, sebe i prijatelje
¢ … da bi dali svom životu smisao
Ako jasno ne postavite ciljeve, prioritete i planove, možete postići svega 40% vaših sposobnosti.
Upravljati vremenom i svojim obavezama, možete na sljedeći način:
ü Provjerite listu zadataka i procijenite otvorene tačke za naredni dan
ü Arhivirajte ili bacite dokumente koji Vam više ne trebaju
ü Ukratko planirajte naredne dane i postavite listu ključnih obaveza za te dane
ü Ne upuštajte se u pretjerane rasprave
ü Ustanite kada razgovarate sa posjetiocima koji oduzimaju mnogo vremena
NAPOMENA: Tekst je vlasništvo autora i Centra za edukaciju i obrazovanje. Nije dozvoljena distribucija i korištenje ovog teksta, ili njegovih dijelova, bez dozvole autora i uz obavezno navođenje izvora.