CEO Vijesti

Imate li vremena?

Nov 21, 2012 | Vijesti

  • Facebook
Dešava li vam se da ste često pod stresom zbog nedostatka vremena ili kašnjenja na rokove? Svaki čovjek, ponekad se nađe u situaciji kad nešto ne stigne obaviti ili kad ne obavi u planiranom roku. Dok se u svakodnevnom životu, takve situacije još i mogu tolerisati, u poslovnom svijetu stvar je u potpunosti drugačija.

 

Zašto upravljati vremenom?

Bez obzira na  količinu posla u jednom danu, vrijeme  se ne može “rastegnuti”. To je resurs koji se ne može kupiti, pozajmiti ili skladištiti. Jedino što možemo je dobro ga rasporediti, kako bi se postiglo više u kraćem vremenskom roku.

Upravljanje vrmenom je potrebno:

 

¢  … da bi bolje organizovali prioritete i obaveze

¢  … da bi imali bolji pregled aktivnosti

¢  … da bi se uspješno nosili sa stresom

¢  … da bi imali više vremena za porodicu, sebe i prijatelje

¢  … da bi dali svom životu smisao

 

Ako jasno ne postavite ciljeve, prioritete i planove, možete postići svega 40% vaših sposobnosti.

Upravljati vremenom i svojim obavezama, možete na sljedeći način:

ü  Provjerite listu zadataka i procijenite otvorene tačke za naredni dan

ü  Arhivirajte ili bacite dokumente koji Vam više ne trebaju

ü  Ukratko planirajte naredne dane i postavite listu ključnih obaveza za te dane

ü  Ne upuštajte se u pretjerane rasprave

ü  Ustanite kada razgovarate sa posjetiocima koji oduzimaju mnogo vremena

NAPOMENA: Tekst je vlasništvo autora i Centra za edukaciju i obrazovanje. Nije dozvoljena distribucija i korištenje ovog teksta, ili njegovih dijelova, bez dozvole autora i uz obavezno navođenje izvora.

Share This